لیگ برتر والیبال بانوان| صعود سایپا به پلی‌آف قطعی شد/ پیکان و سریک روی ریل پیروزی

15:12 - 09 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۳۷۵۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم والیبال سایپا در یازدهمین هفته لیگ برتر زنان برابر صدیق گفتار وارنا به پیروزی رسید و صعودش را به مرحله پلی‌آف قطعی کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روزهای پنج‌شنبه و جمعه هشتم و نهم دی‌ماه با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، شهرکرد و رفسنجان پیگیری شد.

در دومین مسابقه این هفته که روز جمعه ساعت 13 میان دو تیم پیکان تهران و طلوع مهر یزد برگزار شد، شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان با شکست سه بر صفر حریف به دهمین پیروزی خود دست یافتند و با 30 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کردند.

پیکانی‌ها با امتیازات 25 بر 13، 25 بر 18 و 25 بر 11 یزدی‌ها را شکست دادند تا طلوع مهر یزد را از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید کنند. نماینده یزد با سه برد و 9 امتیاز همچنان در جایگاه ششم باقی خواهد ماند.

در سومین مسابقه این هفته تیم سریک گنبد قهرمان نیم فصل لیگ برتر زنان در سالن شهدای دانش‌آموز شهرکرد مهمان جهان‌بین چهارمحال شد. در این دیدار که سریک از صعود به مرحله پلی‌آف و جهان‌بین از عدم صعود به این مرحله اطمینان داشتند، گنبدی‌ها سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

تیم سریک در این دیدار با امتیازات 25 بر 10، 25 بر 9 و 25 بر 16 حریف را شکست داد تا با 29 امتیاز و کسب دهمین پیروزی همچنان با یک امتیاز کمتر از پیکان، در جایگاه دوم باقی بماند.

در این مسابقه هم شهرکردی‌ها شانسی برای کسب اولین پیروزی خود نیافتند و بدون برد و امتیاز در جایگاه هشتم جدول باقی ماندند.

در چهارمین مسابقه که در سالن فدراسیون والیبال انجام شد، تیم‌های سایپا تهران و صدیق گفتار وارنا به مصاف هم رفتند و در این دیدار بازیکنان سایپا موفق به شکست سه بر صفر حریف و صعود به مرحله پلی‌آف شدند.

شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا در ست اول تنها با دو امتیاز اختلاف و 25 بر 23 حریف را مغلوب خود کردند اما در ست دوم این اختلاف امتیاز را افزایش داده و 25 بر 10 برابر صدیق گفتار به برتری رسیدند. در ست سوم شاگردان نیلوفر سرمستی‌نیا در تیم صدیق گفتار با تلاش بیشتر به دنبال گرفتن ست بودند اما سایپایی‌ها کوتاه نیامده و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند تا به نهمین برد خود دست یابند.

سایپا با کسب این نهمین پیروزی و 27 امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند و صدیق گفتار با تنها برد و 3 امتیاز خود همچنان در رده هفتم جدول ماند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *